dinsdag 16 mei 2017

Dag 3 (16 Mei 2017)

Vertrokken in de richting van Renwez (F) (dichtbij Charleville-Mezieres)

Actieve duurtijd: 5u10m
Afstand : 83,7 km (Totaal 122,7 + 83,7 = 206,4)
Gem.: 16,6 km/u
Hoogtemeters: 1067 m

Weer: Te warm (wie zou dat een week geleden gezegd hebben)

Parcours: Leffe-Renwez

Het parcours volgt grotendeels de maas. Op de foto zie je het kasteel van Freyr aan de maas


Het verblijf in Leffe was eveneens gratis.


In Renwez heb ik deze nacht verbleven in Hotel des Voyageurs. Een juist geopend hotelletje met een dame die mij 25 % korting gaf op de kamer en deze ochtend een gratis ontbijt met een grote specialiteit van de regio, een soort super smoutebol.

Ik dacht om 20 u te gaan eten. Gewassen en gestreken ben ik klaar om te vertrekken, breekt de sleutel van de kamer af. Lap, daar zit ik dan opgesloten op mijn kamer. Een geluk dat ik bij aankomst de dame eerst had opgebeld. Ik bel terug en hebben ze daar een half uur aan die deur liggen prutsen. Eindelijk open, iedereen opgelucht.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten